3- 14 mei Party en Paintball - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Tamara Danser - WaarBenJij.nu 3- 14 mei Party en Paintball - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Tamara Danser - WaarBenJij.nu

3- 14 mei Party en Paintball

Door: TamaraDanser

Blijf op de hoogte en volg Tamara

14 Mei 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

3-11 mei.
Na de super leuke vakantie heb ik een week hard aan school gewerkt, wat toetsen moeten maken en in het weekend een super leuke verjaardag gehad van Alex. Een jongen die hier al zijn hele leven in Port- Elizabeth woont. Het thema van zijn verjaardag was FOUT!. Ontzettend grappig. Sommige jongens waren verkleed als meiden, nerds, en zo had iedereen wat grappigs. Ik kwam volgens de meeste een beetje té normaal…. Dus hebben ze me met stift onder getekend. Ik had een snor baard en me armen en rug werden helemaal onder getekend. Volgende dag was het een lange douche om het er allemaal af te krijgen haha.
Na het leuke weekend, was het een weekje bijkomen, een dagje naar het strand geweest en aan school gewerkt.
Zaterdag 12 mei zijn we met 70 internationale studenten gaan paintballen. We hebben 2 games gespeeld in 2 teams. 1e game was in een bos. En in het 2e spel zaten we op een veld waar dan boten en auto’s waren als bumper. Erg leuk, maar Tamara en een paintball pistool is erg gevaarlijk. Ik heb veel mensen geraakt en vond het schieten erg leuk. Werd weer helemaal kind :)! Na afloop zat iedereen onder de verf en blauwe plekken!
Na afloop wilden we naar huis gaan ons verkleden en dan door naar Delilah (mijn roommate) haar dansoptreden, maar we hadden niet genoeg tijd meer. Dus we reden hard door naar haar optreden, en kwamen binnen met verf in ons haar terwijl iedereen heel netjes gekleed was. (oeppss!!) Maar we hebben haar zien dansen en ze was ontzettend goed. Daar gaat het toch om ;). Ze doet aan bellydancing en had een prachtige blauwe jurk aan.
Daarna in de avond met het hele huis een film gehuurd en lekker geluierd.
Maandag 14 mei:
vandaag een hele leuke schoolopdracht gehad. Ik moet leren met PowerPoint te werken. Voor een toets moeten we een PowerPoint presentatie maken en dan als toets presenteren voor de klas. Ik ben nu dus begonnen met een PowerPointpresentatie over Nederland.

Nog maar 2 weekjes school, en dan over 43 dagen ben ik alweer thuis!


  • 16 Mei 2012 - 14:42

    Judith:

    De tijd vliegt zeg! Nog maar paar weken internationale student! Haha
    Klinkt nog steeds leuk wat je allemaal wel niet mee maakt daaro..
    Nog even vol houden met je (kleine) zus missen en dan zie je haar weer hoor! Hihi
    Xx spreek je snel weer; via Facebook of Skype!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 21926

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 26 Juni 2012

Port Elizabeth

Landen bezocht: