Laatste blog, weer thuis! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Tamara Danser - WaarBenJij.nu Laatste blog, weer thuis! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Tamara Danser - WaarBenJij.nu

Laatste blog, weer thuis!

Door: TamaraDanser

Blijf op de hoogte en volg Tamara

29 Juni 2012 | Nederland, Zaandam

22,23,24 en 25 juni was het alleen maar afscheid nemen van mensen. Ontzettend naar.
25 juni hebben een paar vrienden me afgezet op de luchthaven in Port Elizabeth. Wat een tranen allemaal, 5 maanden lang met zulke leuke mensen geleefd, zoveel mee gemaakt, zoveel gelachen en gedeeld.
Gelukkig ga ik goede vrienden nog terug zien maar helaas ook heel veel vrienden niet.

na een uurtje vliegen kwam ik in Kaapstad aan, waar ze heel moeilijk deden over mijn koffer. Mijn koffer was namelijk 24,6, en dag mag maar met KLM 23 kilo zijn. Met een lieve glimlach kwam ik daar mee weg, maar toen ook nog eens mijn handbagage te veel was gingen ze helaas wel een beetje moeilijk doen. (16,7 kilo + laptoptas + gekke grote hoed en mag maar 12 kilo zijn)

Ik heb er 1 dik boek uit gehaald, kilo's waren nog te veel. Na een beetje slijmen mocht ik er mee doorlopen. Ik heb het nog voor elkaar weten te krijgen om stiekem mijn boek terug te pakken en ben zonder problemen door de douane heen gekomen. Na 6,5 uur wachten in Kaapstad en na een vlucht van 11 uur kwam ik met al mijn spullen aan in Amsterdam,(Schiphol).

Daar heb ik lang moeten wachten op mijn koffer, en toen ik de deur uitliep stonden daar mijn ouders en zusje met een welkom thuis vlag, en een groep vrienden met een ballon! zoo leuk en lief! een Terrasje op Schiphol gepakt en wat een raar gevoel om te zien hoe iedereen veranderd/ sommige hetzelfde zijn gebleven in het afgelopen jaar.

Ik ben heel dankbaar dat ik deze reis heb kunnen doen. Zoveel meegemaakt. Ik had dit voor geen goud willen missen.
Ik wil iedereen bedanken die me gevolgd en aan me gedacht heeft afgelopen half jaar.

Ik ga Afrika ontzettend missen, maar het is goed om weer thuis te zijn! :)


  • 09 Juli 2012 - 17:19

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 05 November 2012 - 10:09

    Yolande:

    Beste Tamara,

    Ik weet niet of je dit blog nog leest, maar ik heb je portefeuille met pasjes in de bus gevonden. Je kunt me bellen op 06-27412635.

    Yolande

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1691
Totaal aantal bezoekers 21926

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 26 Juni 2012

Port Elizabeth

Landen bezocht: